دانلود رایگان فول آلبوم بابک جهانبخش با لینک مستقیم

ناشر : دهکده موزیک

دانلود رایگان فول آلبوم بابک جهانبخش با لینک مستقیم

اولین کسی که شروع کردم و آهنگ هاش رو در سایت دهکده موزیک قرار دادم همین بابک جهانبخش بودش و خیلی از شما دوستان هم از آهنگ های وی استقبال کردید و دلیلش هم این هستش که وی طرفداران زیادی در کل ایران داره . خود من هم آهنگ های بابک جهانبخش  رو دوست دارم . وی 7 آلبوم داره که من در زیر برای شما آنها رو لیست کردم و میتوانید دانلودشون کنید . امیدوارم که شما باز هم به سایت دهکده موزیک سر بزنید و باز هم ما آهنگ هایی داشته باشیم که شما دوست داشته باشید تا از سایت ما دانلود کنید . :)

فول آلبوم بابک جهانبخش

  1. دانلود آلبوم چی شده از بابک جهانبخش با لینک مستقیم
  2. دانلود آلبوم باغ بلور از بابک جهانبخش با لینک مستقیم
  3. دانلود آلبوم بی اسم از بابک جهانبخش با لینک مستقیم
  4. دانلود آلبوم فکرشو کن از بابک جهانبخش با لینک مستقیم
  5. دانلود آلبوم احساس از بابک جهانبخش با لینک مستقیم
  6. دانلود آلبوم زندگی من از بابک جهانبخش با لینک مستقیم
  7. دانلود آلبوم من و بارون از بابک جهانبخش با لینک مستقیم


بابک جهانبخش

این اولین پستی هستش که در سایت دهکده آهنگ قرار میدیم و امیدوارم که استارت خوبی داشته باشیم با آهنگ های بابک جهانبخش , که این پست تنها بیوگرافی کوچکی از وی رو خواهیم داشت واینکه سایت رسمی وی رو هم در زیر برای شما لینکش رو قرار خواهیم داد و میتوانید اون رو هم ببینید .
اسم اصلی وی علی هستش و اسم فامیل او هم جهانبخش هستش و در واقع بابک جهانبخش اسم هنری وی هست . وی در سال1362 در کشور آلمان هستش  او نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد .
اولین کاری که وی مجوز گرفت و در ایران انجام داد هم در سن 14 سالگی برای صدا و سیمای ایران بود .
لیست زیر آلبموم های زیر میباشند که به زودی تمامی آنها رو در سایت قرار خواهیم داد  و در زیر همین پست لیستی از آخرین آلبوم ها و آخرین آهنگ هایی که وی اجرا کرده نمایش داده خواهد شد .
   ۱۳۹۲: اکسیژن
  ۱۳۹۱: من و بارون 
  ۱۳۹۰: زندگی من 
   ۱۳۸۹: احساس 
   ۱۳۸۷: بی اسم  
  ۱۳۸۴: چی شده
 ؟؟؟؟   : فکرشو کن 
؟؟؟؟   : باغ بلور
 تمامی این آلبوم ها رو حتما در سایت قرار خواهم داد و شما هم میتوانید آنها رو از قسمت دانلود آلبوم سایت دهکده آهنگ  برای خودتون دانلود کنید .
برای دیدن زمان کنسرت ها و زمان اجراهای وی در شهر های مختلف و یا خبر های بیشتر همواره میتوانید به  سایت خود ایشون سر بزنید و آخرین اخباری که از وی هستش رو در اون سایت ببینید .
سایت اصلی بابک جهانبخش : بابک جهانبخش